Berkin İçin Bu Yazı...

Benim hiç çocuğum yok; ama yerine koyabileceğim milyonca küçük var..

Benim hiç kutular dolusu param yok; ama özenle oluşturduğum bir özgeçmişim var..

Benim hiç yükseklerde gözüm yok; ama yine de çok büyük hayallerim var..

Benim hiç siyasetle işim yok; ama hakkıyla vatandaş olma bilincim var..

Benim hiç akıl verme gibi niyetlerim yok; ama ısrarla nasiplenmek isteyenler var..

Benim hiç büyük kinlerim, nefretlerim yok; ama ısrarla sevgimi, iyi niyetimi yok etmeye çalışanlar var..

Benim hiç ülkemle ilgili bir çekincem yok; ama her geçen gün daha da bir alıp başımı gidesim var..

Benim hiç umudum yok; ama yine de içimde küçük bir ümit var ..

"Hiçbir 'Berkin' aramızdan ayrılmak zorunda kalmasın, buna itirazı olan varsa da aramızdan çekip gitsin" diyesim var..

Allah'ından korkanlar, biraz vicdanın ne olduğunu hatırlasınlar..

Zira, bu ülke bugün batar, yarın çıkar; ama unutmasınlar ki; vicdan herkesin yakasını  er geç bir gün yakalar..

Pınar Göçhan's photo.






2 yorum: Leave Your Comments

  1. Ne güzel yazmışsın,benim bir çocuğum var ve o annenin ne acılar hissettiğini sadece tahmin edebiliyorum.Hiç umudum yok ve bu beni ülkemle ilgili karamsarlığa sürüklüyor.Bir mucize olmasını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sen (aynı ben gibi düşündüğün için sen diye hitabettim kusura bakma) daha gençsin be güzellik.
    Sen ki yolun başında bunları düşünüyorsun.
    Ben ise 60 yaşımdayım ve kendimi bildim bileli aynı senin gibi düşünüyorum.
    Daha doğrusu sen benim gibi düşünüyorsun.
    İşte en kötüsü de bu.
    Bir nesil, gelecekle ilgili hala kaygılıysa,
    yazıklar olsun önceki nesile.
    Herşeyden (kendimin de içinde olduğu) bizim nesli sorumlu tutuyorum.
    Algıda mı yanıldık, yorum da mı yanıldık, analiz/sentez mi yapamadık,
    gördük te görmezden mi geldik, cesur mu değildik, yoksa hepsi ve daha fazlası mıydık?
    İçindeki küçük ümidin hiç solmaması dileğiyle, gönlüne sağlık.
    Hacı Halim Müftüoğlu (slm-hlm)

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı