"Gençliğime Sevgilerimle"

"Gençliğime Sevgilerimle"

Dünya üzerinde o kadar fazla insan karakteri, o kadar farklı kültür deseniyle etkileşimde bulundum ve o kadar gözlem yapma ve değerlendirme özelliklerim arka planda sürekli çalıştı ki, artık çevremde kimi görsem, kiminle "call" yapsam, kimi dinlesem karşımdakinin tüm kişilik özellikleri, sorunları, geçmiş travmaları x-ray gibi gözümün önünde listeleniyor.


Belki de o yüzden artık, 

* İçin gerçekten kötüyse tahammül edemiyorum
* Yapamadığın işlerin sorumluluğunu, tüm sorumluluğu alarak yürüyenlere göz göre göre atmandaki ilahi adaleti çok sorguluyorum
* Geçmişte yaşadığın baskıları üzerime kusmanı kaldıramıyorum
* Cahil cesaretinle bilgelik taslayışını kabullenemiyorum
* Bencilce kendi sorunlarını anlatırken karşındakinin sorunlarına yenisini eklediğini göremediğini anlayamıyorum
* Kendi bizzat oluşturduğun stresten bihaber karşındakinin çok stres yaşamasına akıl vermene dayanamıyorum
* Kendi hiçliğin içinde kaybolmuşluğunla karşındaki doluluğun karmaşasını suçlamanaysa gerçekten çok gülüyorum.


En çok da, her şeye rağmen iyi biri kalmaya "çalıştığım" ve vicdanen her şeye rağmen yine ben üzüleceğim için "sustuğuma" (bu inanın susmuşluğum) aynı vicdanla çok kızıyorum.

Kendi gençliğimden hep birlikte tüm harcadıklarımıza,

"Gençliğime Sevgilerimle"...




0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı