Kokteyllere Doyacağınız Bir Mekan: Bistro Boteco @ANKARA

Photo: @botecoankaraAslında amacım bir blogger buluşmasına katılmak, yeni insanlar tanımaktı.. Gelin görün ki, programlarımın 'overloaded' olması sebebiyle olsa gerek, bir 'error' durumu yaşayarak bu güne bir gün rötarlı katılmayı başarmışım. Muhtemelen o gün başka programlarımın olması, böyle bir yanlış anlaşılmayı en kolay çözüm olarak gördü bünyemde. Nitekim, ben gittiğimde toplantı çoktan yapılmıştı. Ben de 'gelmişken bir kahve içeyim bari' diyerek bara geçtiğimde, barmen ve mekan sahibiyle tanışıp arkadaş olmam uzun sürmedi.. Laf lafı açtıktan sonra da, mekanın henüz menüye dahil edilmemiş özel kokteylleri blogumda yer almak üzere hazırlanmaya koyulmuştu kısa sürede.. 
Hem kokteyller çok leziz, hem mekan çok samimi ve sıcak, hem de mekan sahipleri oldukça cana yakın ve nitelikli insanlar...

Öncelikle mekan konum itibariyle çok ideal bir yerde, Tunalı Hilmi Caddesi'ne çıkan Bülten Sokak'ta hemen görebilirsiniz. Akşam iş çıkışları 'hadi bir şeyler içelim' veya 'yemek yeyip geçelim eve' diyebileceğiniz, devamlı bir buluşma noktası olabilecek bir ambiansa sahip.. 

Mekanın içinde her an bir sürprizle karşılaşmanız da çok olası!


Mekan açılalı henüz 1 ay olmuş, ama yakın zamanda Ankara'nın popüler mekanlarından biri olması an meselesi. Belki de çoktan olmuştur bilemiyorum.. Ben yeni keşfettim belki sadece.


Gelelim o herkesin ağzının suyu akarak sosyal medyadaki paylaşımlarımdan takip ettiği kokteyllere..!


Hepsi Barmen Türker'e özel, leziz tatlar. Şimdilik Gökçen Gökyer Blog aracılığı ile isteyebileceğiniz, fakat yakın zamanda menüde görebilmeniz olası kokteyller.

İlk olarak kısa ve komik bir hikayesi olan "Utku Bey'in İçkisi"ni hazırladı Gökçen Gökyer Blog'a barmenimiz.. İçerisinde rakı olduğunu söylesem bana inanan olur mu?! Sonuç ise kesinlikle mükemmel!


İkinci olarak acı bir tat önerisi ile 'Old Fashined' hazırlandı. Tadı gerçekten acı, ama hoş bir boğazı yakma kısmından öteye geçmedi bende bu durum. Gayet keyifliydi bu kokteyl de...


Son olarak ise özellikle rengine bittiğim kavun aromalı 'Melonita' kokteyli yapıldı... İçerisinde yine sürpriz tatlar ve turunç şurubu bulunmakta. Tadı ise anasonludan sonra ikinci favorim oldu! -Gerçi aralarında seçim yapmak biraz sıkıntılı, biraz da haksızlık olur diye düşünüyorum hepsini değerlendirdiğimde-.


Gayet hoş bir sohbet ve damak tadı ile mekandan ayrıldım... Yeniden gidilecek mekanlar listeme doğrudan giriş yaptı Bistro Boteco... Üstelik mekan sahibi Can Uluatam'ın bahsettiğine göre ilerisi için salsa ve milonga geceleri planlanmakta imiş ve o da benim gibi caz müziğine düşkünmüş. Bu yüzden hafta içi belirli bir akşam caz gecesi ilan edilebilir diye düşündük. -Her iki durumda da müşteri kitlesinin çoktan hazır olduğunu da buradan vurgulamak isterim tekrardan. =) -

Barmen olan Türker'in üniversitede fizik okuduğu yıllarda geliştirdiği fantastik-bilimkurgu senaryosunu kitaba dönüştürmem üzerine de sözleştik. -Hikaye gerçekten inanılmaz!-

Dediğim gibi, mekan sürprizlerle dolu, hem dekoruyla, hem de insanlarıyla...

Görmeden geçmeyin derim;)

Bir dost..

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Keşke Ankara'da olsam. Kokteyller güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Güzel yazınız için teşekkür ederiz, Bistro Boteco facebook sayfamızda yazınızı paylaştık, bir dahaki gelişinizde tanışmak dileğiyle.
    Lulu

    YanıtlaSil
  3. aaa :( çok üzüldüm ama.. ben de düşündüm neden gelmedi diye..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yazmışsın canım arkadaşımın eşi iyiki aştı burayı.
    daha onde kebapçıydı burası düşünsene aradaki farkı bu bile yeter bence
    göz doyuran essiz sunumlu tabaklar özel tat içkiler
    beğenmene cok sevındım bir gün karşılaşırız umarım.

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı