8 Eylül'de Webinar Moderatörüyüm

Herkese selam!

Yine "yeni postlar yolda" dediğim ve bir süredir buralara gelemediğim bir dönem oldu biliyorum. Affedin.


Ama GERÇEKTEN DE yeni postlar yolda! 😆 Yazacağım çok güzel ve özel konular birikti. Ufaktan başlayacağım. GERÇEKTEN! 


Tüm bunlara gelmeden önceyse haber vermek istediğim çok şahane bir etkinlik bulunuyor.


Özellikle benim gibi annelik işlerine girişenler, ebeveynler ve kendini ebeveyn hissedenler için çok faydalı olacağını düşündüğüm bir webinar geliyor.


Üstelik moderatörlüğünü ben üstleniyorum! 


Yani izlemek için her türlü sebebiniz var diyebiliriz. 😛 


Şaka bir yana, gerçekten de takviminizi ve saatlerinizi ayarlayın ve bu etkinliği kaçırmayın derim. Hele ki okul sezonu da açılmadan her anne - babanın ve tabi ki çocukların eğitim sezonunu daha rahat ve verimli geçirme ihtimallerinin olduğunu göz önünde bulundurursak...


Sübliminal yaklaşımları severim. 😆


8 Eylül 2021, Çarşamba akşamı saat 20:30'da yayınlanacak webinar, Facebook üzerinden canlı olacak.


Kıbrıs'ın yükselen tadilasyon ve yenileme firması Hauscepts'in sponsorluğunda gerçekleştirilecek olan webinarı @Hauscepts Facebook hesabından izleyebilirsiniz. 


Ben de @GökçenGökyerBlog Facebook sayfası üzerinden katılacağım.


İki hesabı da hemen takibe alırsanız (henüz almadıysanız) bildirimleri kaçırmadan o gün hep birlikte olabiliriz. 💚




Hepinizi bekliyorum.

Çok sevgiler!


0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı