Youtube Kanalımda ilk Vlog Yayında! (@GokcenGokyerNalci)

 Herrrkese selam!


Blogda yazmanın keyfi başka ama yeni platformların da enerjisini tatmayı seviyorum.

Instagram vs yanında bildiğiniz gibi podcast olayına da bi' bakmaya girmişliğim olmuştu. O konuyu da sevmiş olsam da pandemi, hamilelik vs derken yeni bir iki bölümü editlemesi çok uzun sürdü ve güncelliği kalmadığı için ara vermiş bulundum. (1 bölüm sonrası durunca ara vermek sayılır mı? 😋 )

Konu buraya gelmişken podcast'i merak edenlere de bir kısa açıklama yapmış olayım. 😁


Neyse, ne diyorduk? Asıl konumuza döneyim.

Blogun halen yeri ayrı ve arada kafa dağıtmaya geldiğim yer olsa da, seyahat, parti (bu konuda da epey içerik birikti) vs bir sürü konuyu burada hazırlamaya fırsat bulamadığımdan bir de videolu platformlara el atayım istedim. ✌


Bu vesileyle;

Selam Youtube! 💁👋


Arada bazı short'lar vs attıysam da (hazır Instagram içerikleri), gerçek bi' "Youtuber" içeriği anlamında ilk video mecraya girmiş oldu.

Şubat 2024'te ailecek yaptığımız İsveç, Stockholm seyahatimizi iki bölüm halinde Vlog olarak hazırlayabildim aylar sonrasında.


İlki de kısa bir süredir yayında! 🎥




Burada da ayrı bir çevrem olduğu için bilmeyenlere haber vereyim istedim, 

Sizi de beklerim,


Çok sevgiler!

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı