Noodle Tarifi @MUTFAK

Asya mutfağının en sevdiğim yemeği olan noodle, evde de yapılacak kadar basit, malzemeler bulunması kolay... Tadı ise tam ağızlara layık! İşte tarifi;)

Malzemeler:
1 paket noodle
1 adet havuç
1 adet kabak
1 adet kuru soğan
1 adet yeşil biber
1 adet kırmızı tatlı biber
7-8 adet taze mantar
3-4 diş sarımsak
Bir küçük kase lahana
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı soya sosu

Hazırlanışı:
Kaynamış suda bir tutam tuz ve bir kaşık sıvı yağ ile noodleları 10-12 dk haşlıyoruz. Dğer yanda, wok tavada kızgın yağda doğradığımız soğan ve sarımsakları pembeleştiriyoruz ve tüm diğer sebzeleri julyen usulü doğrayarak önce havuçları, sonra biberleri olmak üzere soteliyoruz.



En son soya sosunu da ilave ederek 1 dk kadar daha pişiriyoruz. Pişmiş sebzelerimizi haşladığımız noodlela karıştırarak servise hazır hale getiriyoruz.


Afiyet olsun =)

Yapımında emeği geçen canım arkadaşım Çiğdem'e ve fotoğraflarda yardımı bulunan diğer canım arkadaşım Banu'ya teşekkürler... <3


13 yorum: Leave Your Comments

  1. Goncencigim noodle'i ben de cok severim. Cok guzel gozukuyor.
    Arada bizim evde de yapilir. Yalniz yaparken icine tavuk eti koyariz. Sadece sebzeli olanin da guzel olacagini dusunuyorum. Ellerine saglik. Sevgiler, Tulay

    YanıtlaSil
  2. Tavuklusunu ben de çok seviyorum Tülay Hocam. Bunu yapan arkadaşımın arası etle pek iyi olmadığından vejeteryanını tercih ettik. =)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım,çook nefis gözüküyor :)
    Mutlu haftalar diliyorum..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Blogunuza baktım şimdi, yemek konusunda uzmanlaşmış birinden böyle bir yorum aldığımı farkedince daha mutlu oldum=) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Blogunu henüz inceledim, güzel konulara yer veriyorsun bunun için tebrik ederim :) yemek yapmayı çok severim ama noodle denemedim hiç, tarif çok güzel görünüyor, en kısa zamanda denemeliyim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederimm, sevgiler benden... =)

    YanıtlaSil
  7. Noodle dediğiniz erişte gibi bir şey mi acaba?

    YanıtlaSil
  8. Evet aynen öyle.. Çin usulü erişte sadece, ince ve uzun, spagetti gibi. Evde normal ev eriştesiyle de hazırlamak mümkün..

    YanıtlaSil
  9. Paket noodle ı nerden bulabiliyoruz acaba? (Izmirde)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyuk zincir marketlerde bulunuyor ama Izmir'de var mi bilemiyorum acikcasi...

      Sil
    2. Buyuk zincir marketlerde bulunuyor ama Izmir'de var mi bilemiyorum acikcasi...

      Sil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı