Ankara'ya Serzeniş

Kızıyorum Ankara'ya...
Bi' taraftan hiç sevmediğim, diğer yandan da bi' türlü vazgeçemediğim için...
En çok da başkent olmasının hakkını veremediği için...
Geçen sabah MaxFm'de Özgür Aksuna soruyordu yine... 'Sizin için Ankara'yı çekici kılan nedir?' diye bu sefer de...
İşte tam bu noktada, kızdım Ankara'ya yine... Aklıma iki şey getirdiği için sadece... Ankara'da cazibe merkezi yaratamadıklarını hatırlattığı için kendime...
Ha, iki şey dedim ya hani, onu da söyleyeyim... Birisi Odtü, diğeri de Max Fm'in radyo frekansımda yer edinmesi geldi aklıma sadece... -Manevi bağlarım olan konular başka tabi, benim kızdığım Ankara'nın kendisi...-
Sonra yine kızdım Ankara'ya, Odtü bu şehirde olduğu için... İnsanın bırakıp gidesi gelmediği için...
ODTÜ'lüler Bülteni Yayın Kurulu'nun merkezinin burda olması gerektiği için... Bu kurulu çok sevip, bırakıp gitmek istemediğim için..
Bugün de uzun süredir bir türlü fırsat bulup gidemediğim Mezunlar Derneği'nin 'Edebiyat Kulübü' için... Bu kadar nitelikli, entellektüel, çarpıcı karakterleri bir araya getirdiği için... Beni bu kadar etkiledikleri için... Burda kalmamı mantıklı kılan bir sebep daha eklediği için...
Kızdım sana Ankara...


7 yorum: Leave Your Comments

  1. Kızdım sana Ankara...Güzemiş

    YanıtlaSil
  2. Gokceen, duygularını ne guzel dile getirmissin, seni cok seviyorum. Ankara'da nefes almama katkida bulunuyorsun.
    Tülay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülay Hocammm! Bu yazıya ilham verenlerin başındasınız, teşekkür ederimmm!

      Sil
  3. geçenlerde bir arkadaş şöyle demişti; "izmir ve istanbul'a aşık olursun; ankara'yla mantık evliliği yaparsın" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantık mı? Benim için tam tersi halbuki,, çılgınlık! =)

      Sil
  4. Duygularıma tercüman oldun teşekkür ederim bu yazın için..

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı