"Yangına Körükle Giden Aşklar"

"Yangına Körükle Giden Aşklar"


Ne büyük mutluluk bana...

Çevremde o kadar kıymetli insanlar biriktirmişim ki, elime aldığım kitaplar bile artık eş-dost eseri...

Şimdi kitap listeme bir de şiir kitabı eklendi!


Yazılarının hiç tanımadığın insanlara ulaşması, onların hayatlarına dahil olması ve belki de bakış açılarında önemli rol oynaması kadar anlamlı başka bir geri dönüş yoktur herhalde yazıyı kaleme alanlar için...

Benim için her bir geri dönüş, her bir kişiye ulaşma sayısı hep bu anlama gelmiştir. Hele ki, hiç tanımadığın okurlara, bir de geçmişinde birçok şey öğrendiğin, saygı duymaya devam ettiğin kişiler katılmışsa, işte o zaman yazmak ayrı bir anlam ifade etmeye başlamıştır.

Daha özenli, daha geniş kitlelere seslenme kaygısı ya da belki de heyecanı bürümeye başlamıştır her defasında.

Emine Bekdemir Hoca'm da bana bu mutluluğu yaşatan kişilerden olmuştur işte. İzmir Çeşme'de okuduğum Anadolu Lisesi'nde bana İngilizce'yi ilk öğreten kişilerden birisi oldu eşi Atilla Bekdemir Hoca'm ile birlikte... 

Benim duyduğum bu mutluluğu onlar da hissetmiş olmalı ki, Atilla Hoca'mın biriktirdiği şiirlerini onun da isteğiyle başka başka insanlarla paylaşmak amacıyla bir kitap haline getirmiş Emine Hoca'm ve birisini de benim için imzalamış...



Kimileri sürekli konuşur, sürekli dünyayı kurtardığına inandırmaya çalışır insanları ama asıl olan külliyen "yalan"dır.

Kimileriyse, senin haberin olmasa da senin için kaygılanır, dünyanın düzenine medcezir olan her bir olaya göğüs germeye çalışır elinden geldiğince.

Atilla Hoca'm da bu hislerini, dünyadaki sahte düzeni, hayatını, hayata bakışını işlemiş ince ince şiirlerine.

Elinize alıp okuduğunuzda, satırların arasına sığdırılan nice iç sesi duyacaksınız siz de eminim benim gibi. Belki tanıdık gelecektir bazı iç sesler de, tıpkı kendinizinmişki gibi...
... tanrıyı
siyaset meydanlarında arıyor
cennetteki günahlarımız
cehennemi sevaplarımızla
yaşıyoruz...
                                                 Atilla Bekdemir 


Nur içinde yat Atilla Hoca'm...

ve Emeğinize sağlık Emine Hoca'm...


Çok Sevgiler...

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı