Son Zamanlarda Ben with/ "Caps"

Son Zamanlarda Ben with/ "Caps"


Son günlerde geçişli ruh hallerime kendim de eğleniyorum. Ne zaman ne hissedeceğimi, nerede ne tepki göstereceğimi kestiremiyorum ben de zira.

Bu hallerime şöyle bir göz gezdirdiğimde "aslında olanlar" listesi oluşturdum.

- Sabahları teoride uyandıktan sonra pratikte göründüğüm


- Heyecanlı da olsam, sinirli de olsam, aklımdan geçen tek şey: "Sanırım kusacağım!"


- Gündemi takip ederken hissettiğim


-Ayın "belli günlerinde" ruh halim


-Yapacak bir şey bulamadığımda 


- Bir işi "hallettim" dedikten sonra korkarak beklediğim


- Sadece dedikodu için takip edenlere söylemek istediğim


- Televizyondaki gündüz kuşağını izlediğimde


- Anneme bir derdimi anlatırken "canım kızım" dediğinde 


- Komik olmayan bir espri yapıldığında


- Hayalimdeki işi bulamadıkça hissettiğim


1- Sevgilime hesap sorduğumda


2- O cevapladıktan sonra telefonu kapattığımda


3- Barıştığımızda
image


-İstemediğim bir konu açıldığında


- Bazı haber kanallarında gündemi sunmalarından sonra beklediğim tepki


- Eski patronlarıma söylemek istediğim


- Ankara'da yaz mevsimi geldiği halde her gün fırtına çıkıp gök gürlediğinde


- Tanımadığım birisi arkadaşlık isteği gönderdiğinde


- İftardan sonra sınırlı sürede bi'şiler yerken


- Instagram&Tumblr çıktıktan sonra 


- Şehirden iki günlük de olsa kaçtığımda


- Esprimi anlamadıklarında


- "Ankara çok yaşanabilir bir şehir" dediklerinde


- Arkadaşlarım kendileri hakkında dedikodu anlattığında


- Sabahın erken saatlerinde "uyuyor mudur?" denmeden arandığımda


- 1,5 yaşındaki yeğenim telefonumu ele geçirdiğinde


- Çok büyük bir iş başardıktan sonra beklediğim tepkiyi alamadığımda


- Bloguma reklam geldiğinde
Whenever I see David Tennant in Harry Potter and the Goblet of Fire

- Kendimi yazmaya kaptırdığımda
In the zone writing a paper

- Yapacak daha eğlenceli bir şey bulamadığımda
image

- Evde spor yapmaya karar verdiğimde
image

- Totalde bakış açım


1 yorum: Leave Your Comments

More

Bu Blogda Ara

Translate

GOKCHEN HOUSE LOUNGE CAFE

GOKCHEN HOUSE LOUNGE CAFE
Günün "Denemesi Bedava"sı =)

ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ VİŞNELİK TESİSİ

ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ VİŞNELİK TESİSİ
YILDIZLAR ALTINDA FİLM ŞÖLENİ BAŞLIYOR!

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı