Son Zamanlarda Ben with/ "Caps"

Son Zamanlarda Ben with/ "Caps"


Son günlerde geçişli ruh hallerime kendim de eğleniyorum. Ne zaman ne hissedeceğimi, nerede ne tepki göstereceğimi kestiremiyorum ben de zira.

Bu hallerime şöyle bir göz gezdirdiğimde "aslında olanlar" listesi oluşturdum.

- Sabahları teoride uyandıktan sonra pratikte göründüğüm


- Heyecanlı da olsam, sinirli de olsam, aklımdan geçen tek şey: "Sanırım kusacağım!"


- Gündemi takip ederken hissettiğim


-Ayın "belli günlerinde" ruh halim


-Yapacak bir şey bulamadığımda 


- Bir işi "hallettim" dedikten sonra korkarak beklediğim


- Sadece dedikodu için takip edenlere söylemek istediğim


- Televizyondaki gündüz kuşağını izlediğimde


- Anneme bir derdimi anlatırken "canım kızım" dediğinde 


- Komik olmayan bir espri yapıldığında


- Hayalimdeki işi bulamadıkça hissettiğim


1- Sevgilime hesap sorduğumda


2- O cevapladıktan sonra telefonu kapattığımda


3- Barıştığımızda
image


-İstemediğim bir konu açıldığında


- Bazı haber kanallarında gündemi sunmalarından sonra beklediğim tepki


- Eski patronlarıma söylemek istediğim


- Ankara'da yaz mevsimi geldiği halde her gün fırtına çıkıp gök gürlediğinde


- Tanımadığım birisi arkadaşlık isteği gönderdiğinde


- İftardan sonra sınırlı sürede bi'şiler yerken


- Instagram&Tumblr çıktıktan sonra 


- Şehirden iki günlük de olsa kaçtığımda


- Esprimi anlamadıklarında


- "Ankara çok yaşanabilir bir şehir" dediklerinde


- Arkadaşlarım kendileri hakkında dedikodu anlattığında


- Sabahın erken saatlerinde "uyuyor mudur?" denmeden arandığımda


- 1,5 yaşındaki yeğenim telefonumu ele geçirdiğinde


- Çok büyük bir iş başardıktan sonra beklediğim tepkiyi alamadığımda


- Bloguma reklam geldiğinde
Whenever I see David Tennant in Harry Potter and the Goblet of Fire

- Kendimi yazmaya kaptırdığımda
In the zone writing a paper

- Yapacak daha eğlenceli bir şey bulamadığımda
image

- Evde spor yapmaya karar verdiğimde
image

- Totalde bakış açım


1 yorum: Leave Your Comments

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı