Yeni Yazılarımla UPLİFERS.COM'dayım!

Önceleri beğendiğim ve mail kutuma düşen 'Haftalık Mutluluk Postaları' ile entelektüel güncellemelerini beğenerek takip ettiğim Uplifers.com sitesiyle iletişime geçmek çok sonraları aklıma geldi...


Uplifers Genel Yayın Yönetmeni'nin sıcak dönüşü ve beni de yazarları arasına davet etmesi ile ekibe dahil olmuş oldum. Üstelik takipçim olduklarını öğrenmek de ayrı mutluluk duymamı sağladı. Kendilerine teşekkür ediyorum..

Röportaj ve yurt dışı gezilerimi yazacağım Uplifers.com'da ilk yazım Sevgili Kerem Görsev ile. Gökçen Gökyer Blog'da daha önce büyük bir mutlulukla ağırladığım ve önümüzdeki aylarda yeniden misafir edeceğim değerli caz ustamızı Uplifers.com'daki köşeme davet ettiğimde kendisinden her zamanki gibi çok nazik geri dönüş aldım... Buradan kendisine tekrar çok çok teşekkür ediyorum ve gelecek röportajımızı heyecanla beklediğimi belirtmek istiyorum! =)

Kerem Görsev Röportajı'na aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Fotoğraf: Kerem Görsev


Çok Sevgiler!


2 yorum: Leave Your Comments

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı