Naifliğin Yeni Tanımı: Şehnaz Sam! @RÖPORTAJ

Ne mutlu bana ki, takipçilerim ile genişlettiğim yakın çevrem, röportajlarım ile daha da nitelikli oluyor.. Belki röportajların çıkış noktaları başkadır, daha iş amaçlı ve hatta daha profesyonel düşüncelerledir...

Ne var ki, benim çıkış noktam, bazen de geldiğim nokta bambaşka olabiliyor çoğu seferinde...

Özenle seçilen, değerli isimlere yer vermeyi hedefleyen Gökçen Gökyer Blog'da, bir de dostane ve samimi duygular gelişiyor kendiliğinden..

Psikodrama hocam ve hayat koçum Sevgili Şule Şahin'in de dediği gibi: belki de 'hayatta hiçbir şey tesadüf değildir ve karşımıza çıkan insanları biz çağırıyoruz'dur.   Enerjiler birbirini çeker neticesinde..

Anlayacağınız üzere, yeni röportaj kahramanım da tarif ettiğim duygu ve düşünceleri tekerrür ettirdi bünyeme yine. Oldukça naif, içten, samimi ve bir o kadar nitelikli bir ismi daha tanımış olmanın mutluluğuna nail oldum.

Sevgili Şelale Şehnaz Sam'ı Gökçen Gökyer Blog'a mutlulukla davet ediyorum...




G.G. Sevgili Şelale Şehnaz Sam, öncelikle pozitif, güzel enerjiniz için tanıştığıma çok memnun olduğumu belirmek istiyorum..
Şelale ismini özellikle tercih ettiğinizi söylediniz.. Mistik yanları olduğunu düşündüğünüz için... Nedir sizin için verdiği en önemli enerji?
Ş.S. Her bir harfin varoluşta bir titreşimi var. Bizlere adımızla hitap edildiği zaman ismimizi oluşturan harflerin titreşiminden etkileniyoruz. İsimlerle ilgili çalışma yapan çok yakın bir dostum (Nilda Ferhan Efeçınar) aynı zamanda kişisel gelişim uzmanıdır. Şehnaz ismindense ilk adım olan Şelale isminin beni daha akıcı ve hareketli ve de bereketli yapacağını söyledi ve onu kullanmamı önerdi. Ben de benimsedim bu durumu ve şimdi severek kullanıyorum ilk adımı.



G.G. Daha önce Aylin Aslım ile Zeytin Grubu'nun davulculuğunu yaptınız. Mirkelam'a vokal ve perküsyonda eşlik ettiniz. Daha sonra vokal olarak albüm çıkarttınız. Aslen hangi alandasınız? Müzik ilk nasıl tanıştınız?
Ş.S. Babamın  da müzisyen olması sebebiyle küçük yaşta tanıştım. Aile hep müzisyen.. Hatta babaanne, anneanne, dede vs. Müziğe davul çalarak başladım, halen şarkıcılıkla birlikte yürütüyorum. Müzik bir bütündür. Hiçbir alanını birbirinden ayıramam ama şu anda aktif olarak vokal tarafındayım.



G.G. Anneniz Leman Sam, kardeşiniz Şevval Sam ile üç ayrı müzik türüyle ilgileniyorsunuz hemen hemen.. Bilinçli bir hareket mi oldu, yoksa müzik zevklerinizin icra etme aşamasında farklılaşması durumu mudur bu?
Ş.S. Bilinçli bir hareket değil.Sanırım herkes kendine yakın olan tarzı benimsedi.




G.G. Ailede her biriniz birbirinden değerlisiniz. Aranızda hiç ego savaşı oldu mu? =)
Ş.S. Bildiğim kadarıyla olmadı :) Zaten Şevval bu konuda çok paylaşımcı ve içtendir..

  
G.G. Yeni albüm, proje hazırlığı var mı?

Ş.S. 3. albüm hazırlığı var. Çalışmalarımız devam ediyor. Gesi bağlarına klip çekildi. Önümüzdeki günlerde yayınlanacak. Yeni albüm dansa yönelik, dinamik bir albüm olabilir. Şu aralar dans ederek şarkı söyleme durumuna çok yükseldim:)


G.G. Haldun Dormen'in sahneye koyduğu 'Broadway İstanbul' müzikalinde yer aldınız aynı zamanda.. Şehnaz Sam için öncelik sırası nedir tüm bu alanlarda?
Ş.S. O proje çok keyifle çalıştığım bir projeydi. Ama müzikaller benim çok ilgimi çekmiyor doğrusu. Sahneyi ve sahnede olmayı seviyorum ve tabii ki iyi müzik yapılan iyi müzisyenlerden kurulmuş gruplarla çaldığım sahneleri..


G.G. Gökçen Gökyer Blog takipçilerine sizden iletmemi istediğiniz..?
Ş.S. Müzik dinlerken seçici olmalarını temenni ederim.. Sevgiler benden..


*Fotoğraflar için Sevgili Hakan Cumhur'a çok teşekkürler...

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı