Yeni Röportaj: ODTÜ Mezunları Derneği Başkanı Himmet Şahin @ODTÜ'lüler Bülteni

İnsan kendi ailesini seçemez. Sen onların arasına katılırsın ya da yeni üyeler gelir katılır aranıza senin elinde olmadan.

Sonra büyürsün, yeni çevreler edinirsin, en sevdiklerinle farklılandırırsın ilişkilerini. Sonra başka aileler kurarsın....

Ben her iki anlamda da şanslı biri oldum.. 

Kendi ailemin yanı sıra, gittiğim, yaşadığım, gördüğüm her yerden aileme yenilerini ekledim.. 

ODTÜ Mezunları Derneği de Ankara'daki ikinci ailemi oluşturdu bana bu vesileyle... 


Bu ailemin ferdi olarak gördüğüm Sevgili ODTÜ Mezunları Derneği Başkanı Himmet Şahin ile Gökçen Gökyer Blog'da uzun süredir yapmak istediğim röportajı, yayın kurulu üyesi olduğum ODTÜ'lüler Bülteni vesilesiyle yapmış oldum.

Bu yıl kuruluşunun 50. yılını kutladığımız ODTÜ Mezunları Derneği'nin 50. Yıl Kutlama Komitesi üyesi olarak, yıl boyunca devam edeceğim röportajların ilkini kendisiyle yapmış olmaktan mutluluk duyuyorum.

Sizlerle de paylaşıyorum o yüzden. =)

Bültenin online haline buradan ulaşabilirsiniz. 




Sevgiler!

Gökçen Gökyer

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı