Kürk Klasörü / Bölüm 1 @FASHION

Blogda bir süredir ara verdiğim klasörden devam ediyorum:
"Moda"
Hazır kış gelmiş, içimiz üşümüşken, sıcacık bir başlık ile giriyorum:
"Kürk"
Kokoş ruhum, spor şıklığıyla birleşince en sevdiğim tarzlar oluşuyor.
Kürk de bu amaçtaki kış detaylarından birim benim için bu sezon.
Hatta o kadar ki, ev dekorasyonu için de kafayı takmış durumda olduğumdan dolayı kürk dosyasını iki bölüm olarak hazırlıyorum. Bir diğeri de dekorasyon anlayacağımız. =)
Şimdi modaya dönüyor, ne detaylarda ve ne dozda kullanıldığını mercek altına alıyorum.
Benim favorim "basic t-shirt/jean" ile kombinler.
Bakalım siz de sevecek misiniz?



1) Aksesuarlar






2) Ayakkabı-Çantalar



 
 3) Kaşkol misali fularlar




4) Etekler



5) Mont yakaları



6) Uzun, büyük paltolar

 

7) Etnik formatlar



8) Renkli olanlar



9) Jean'li, salaş kombinler

 



Bölüm 2 yakında...



0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

GOKCHEN HOUSE LOUNGE CAFE

GOKCHEN HOUSE LOUNGE CAFE
Günün "Denemesi Bedava"sı =)

ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ VİŞNELİK TESİSİ

ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ VİŞNELİK TESİSİ
YILDIZLAR ALTINDA FİLM ŞÖLENİ BAŞLIYOR!

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı