Bir Demet Pazı: İki Farklı Tarif @GOKCHEN'in SPESİYALİ

Sıradan olan her şeyin çok sıradan geldiği hayat duruşumla bir başka "Gokchen'in Spesiyali" köşesine hoş geldiniz!

Bir Egeli olarak yeşili bol bulunca elim hemen alternatif yeşillik tariflerine gidiyor ve bu bağlamda elime bolca pazı geçince ortaya çıkan iki farklı tarif sunuyorum. 

Birisi makarna, birisi ızgarada peynirli sarma.

Pazılı Makarna

Bu tarife fazla malzeme vs vermeye gerek duymuyorum. Ispanaklı makarna yapmış olanınız varsa benzer olduğunu, hiç duyan olmamışsa da hoş bir kombin olduğunu not düşmek için yazıyorum. Makarnanızı haşladıktan ve yağ, peynir vb ile sosladıktan sonra iri doğradığınız pazıları da ekleyin sonra servis yapın. 

Izgarada Peynirli Pazı Sarma

Çiğ pazı yapraklarının içine hazırladığınız peynir (lor, ezilmiş beyaz peynir, rendelenmiş kaşar vb), bir miktar mayonez, bir miktar süzme yoğurt, rendelenmiş bir iki diş sarımsak, biraz zeytinyağı ve istediğiniz baharatlardan oluşan harcı koyarak sarın ve ızgarada pişirin. Ben tost makinesini ızgara olarak kullanıyorum, pratik oluyor. Piştikten sonra üzerine zeytinyağı ve limon suyu gezdirdikten sonra servis yapın. Meze formatında oldukça leziz oluyor.

Afiyet olsun!

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı