Takıp Takıştırmak Güzeldir @FASHION

Beni bilenler ve takip edenler, modaya ve aksesuara olan merakımı az çok bilirler.. Kendimi bildim bileli süslüyümdür zira.. =) Küçüklük fotoğraflarımda bile takıdan görünmem, o derece..

Ama hiçbir zaman başkası için ve gideceğim yerler için giyiniyor ve takıp takıştırıyor olmadım. Hep kendi zevkim, kendi enerjim ve kendi keyfim için yaparım. Detayları ve detaylardaki hoşlukları her zaman sevdiğim için instagramda da bu detayları yakalarken bulmuşum kendimi... 

 O kadar çok birikmişler ki, paylaşmadan edemedim.. 

Sizi takip etmekten de mutluluk duyuyorum detaylarda hoşluğu yakaladığınız müddetçe..;)

Sevgiler..


0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı