Ankara'nın Hamburg'u!

Ankara’da bir Sternschanze, bir Planten un Blomen, bir Stadtpartk misali ortam varmış desem ne demek istediğimi anlayacak birçok insan tanıyorum. Keşfettiğim yer için "daha yeni mi keşfettin orayı?" diyecek başka insanlar da tahmin ediyorum. Evet, Ankara’yı reddeden bir insan olarak yeni gittiğim, yeni keşfettiğim doğrudur. Arkadaşlarım sağolsun! =)


Seğmenler Parkı’ndan bahsediyorum. Ankara’da var olduğundan haberimin hiç olmadığı alternatif, techno gençliğinin muhitiymiş meğerse burası...


Güneşi çimlere serilerek keyifle batıracağınız, biranızı keyif için yudumlayacağınız, fonda elektronik müzik ile techno partiye otomatik katılmış olacağınız, özlediğim bir ortam bulmuş olabilirim dün itibariyle.


Parkta ilerlerken gelen film sesini takip ettiğinizde, parkın amfi tiyatrosunda açık hava sinema gösterimi bulabilir, yine entelektüel bir kitle ile birlikte sinema keyfine nail olabilirsiniz.


Dar ama keyifli yürüyüş parkurunda yine Planten un Blomen günlerinizi sayıklayarak kendinizi Hamburg'da varsayabilirsiniz.

Üstelik Ankara’da var olduğuna inandığım tüm güzel mekanlara da yürüme mesafesinde olması, akşam kahveniz için de alternatif çözümler niteliğinde!



4 yorum: Leave Your Comments

  1. Ekim'in sonunda Ankara'da olacağım ve muhakkak buraya gideceğim :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gokchen House Lounge Cafe'ye de beklerim ;)

      Sil
  2. Doğduğumdan beri Ankara'dayım, ben de Seğmenlere hiç gitmedim =) ODTÜ bana yetiyor galiba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı sebeplerle hiç gitmemiştim. Arada kampüs dışına çıkmak gerekiyor.. =)

      Sil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı