Happy Hours @GOKCHEN HOUSE LOUNGE CAFE @GOKCHEN'in SPESİYALİ

Bu sene yılbaşı hazırlıklarına blogda giremedim henüz diye sizlere yılbaşında misafirlerinize sunabileceğiniz bir şişe rom ile hazırlanabilecek 3 farklı kokteyl sunuyorum: 
Pina Colada, Cuba Libre ve Gokchen'in Spesiyali Portakallı Rom.

Gokchen House Lounge Cafe'nin sunumları ile kokteyl tariflerine başlıyorum:

Gokchen'in Spesiyali Portakallı Rom
Malzemeler
Rom
Portakal suyu
Portakal dilimleri

Hazırlanışı
Alkol oranı size kalmış. Kafanızın ne derece güzel olmasını isterseniz o kadar alkol miktarını arttırabilirsiniz. Benim oranlarım genelde 1/3 alkol, 1/3 portakal suyu. Karışımın içine portakal dilimleri ile sunuma hazır hale getirebilirsiniz.


Pina Colada
Malzemeler
Hindistan cevizi suyu
Ananas suyu
Rom

Hazırlanışı
Hindistan cevizi suyu ile ananas suyunu birbirine yakın oranda karıştırarak yine 3'te 1 oranında alkol ilavesi ile kokteylinizi hazır hale getirebilirsiniz.





Cuba Libre
Malzemeler
Kola
Rom
Limon/Portakal dilimleri

Hazırlanışı
Bu içkiye Almanya'da alışmıştım. Her partide ya bira ya da cuba libre satılırdı. Bu yüzden yeri ayrıdır benim için. Acılık miktarını azaltmak adına kolayı rom ile karıştırdıktan sonra içine limon veya portakal dilimleri ilave etmenizi öneririm. Hoş bir aroma kattığı bir gerçek.


Afiyet olsun,
Cheers!

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı