Özgür Kelimelerim

Özgür bırakıyorum bazen cümleleri... 
Kelimeler uçuşuyor bazı zamanlar zihnimin etrafında... 
Dolanıyorlar hiç durmadan... 
Bir yanım her birini yakalamak, içine dolduracağım çoğu anlamıyla yeni cümleler oluşturmak isterken, bir yanım onları kirletmek istemiyor.  ("Cümleler Taze Kalmalı")
Kelimelerin aklımızda içi farklı anlamlarla dolu cümleler olarak  kalmasına gönlüm razı olmuyor. 
Bırakıyorum ben de her birini uçan balonlarmış gibi. 
Birer birer... 
Gözümün önünden uçuyor gidiyor kelimeler. 
Görüyorum o kelimeleri dokunsam yakalayabilecekmişim kadar...
Gidişlerini izliyorum böyle bazı zamanlar...
İçimdeki sarf edemediğim duyguları onlara yükleyerek beni hafifletmelerini es geçiyorum. 
"Boşver" diyorum. 
Gemideki ağır yükler bende kalsın. 
"Kelimeler uçsun gitsin, kendilerini kurtarsın" diyorum. 
Öylece gidişlerini izliyorum... 
En azından onlar hafifler diyerek telkin oluyorum. 
Onları özgür bırakıyorum...

#сinemagraphs are probably one of the most pacificatory ways of escapism. The girl on the picture is like me in the tube. 

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı