Şık Dokunuşların Büyüsü @DEKORASYON


Şıklığı, zarifliği, elegan görüntüyü seviyorum. Giyimden müziğe, kokudan dekorasyona, şehirlerden dünya görüşüne...

Bu demek değil ki her şey para koksun, pahalı, abartılı görünsün... Bu şekilde tanımlamalar basitleşir ve çirkinleşir zaten benim bakış açımda.

Benim bahsettiğim naif dokunuşlar, şık tasarımlar, küçük detaylar ile tarz oluşturmak.

Bu içerikle aslında blogumdaki hemen hemen her dosya başlığıma devam edebilirim sanırım...  "Fashion", "Kültür Sanat", "Kişisel, Yaşam", "Yaşayan Kentler Yazı Dizisi" ve hatta belki de "Gokchen'in Spesiyali"... =)

Ben bu postu "Dekorasyon" klasörüme bağlayacağım. Zira, H&M Home Decor, Zara Home, Mudo Concept ve diğer tarzı olduğuna inandığım dekorasyon mağazaları son günlerde beynimi yıkadı. Şık detaylar beni benden almakta. Özellikle dekorasyonda ve sofra sunumlarında altın, bakır, gümüş ve metal detaylar beni her seferinde kendine çekmekte...

Kendime arşiv olsun, sizlere fikir versin, dekorasyon şevkimiz ile kış mevsiminde evlere kapanmamıza keyif getirsin diye de sizinle paylaşmaya karar verdim.

Durum böyle.


















  








0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı