Yılbaşı Sofraları için Altın Kurallar @GOKCHEN'in SPESİYALİ

Yine fona hafif bir jingle açalım önce...


Geldik yılbaşı gününe...

"Sofraların resmi olarak kurulacağı güne" bu postun deyişiyle ya da. =)

Yeni yıl hurafelerimi hatırlayanlar var mıdır acaba?.. "Sofralarda neler olmalı?", "yılbaşı ritüellerinde neler yapılmalı?" saplantılarımı mesela?. o.o

Ben geçtiğimiz hafta sonu bir örneğini kurdum Gokchen House Lounge Cafe'de onlarla.

Kendi soframı, temel içeriklerle maddeliyorum sizlere de.

Yine bir "fikir versin, temiz enerjiler getirsin, yeni yıl çok daha güzel geçsin" temennisi ile.

1- Sofrada bereket sembolü olarak bol taneli yiyecekler bulunduruyoruz. Ben arakalı ve nohutlu patlıcan salatası yaptım mesela bir yeni Gokchen'in Spesiyali olarak. =)


2- Bereketten yola çıkarak, biraz da iyi şansı temsil etmesi adına nar koyuyoruz sofralara. Ben biraz salataya ekledim, biraz da hazırladığım nar kokteyline anlamlı olarak tanelerinden ilave ettim.



3- Meze kıvamı aperatifler ekledim. Yine bir Gokchen'in Spesiyali olarak peynir dolgulu minik dolmalık biberler pişirdim.



4- Tabii ki bütün tavuk ya da hindi başrolünü almalı sofraların. Ben içine birkaç sebze de attım, beşamel sosladım.


5- Balkabağının da yılbaşı sofralarındaki olumlu enerjilerinin şerefine biraz çorba biraz da kek hazırladım.



6- Sofra temasında tabi ki olmazsa olmaz kırmızılar, yeşiller ve doreler bulunmalı. Ben her rengi de aynı sofrada topladım.


7- Mum ışıkları ile altın rengini parlattım.



8- Fona da tatlı "christmas" şarkıları ekledim.
9- Sonra da sevdiklerimle afiyetle yiyerek belki de yeni yıla sizden önce girdim!



Mutlu yıllar!!! =)

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı