Günün Yazısı

Huylarimi degistirdi benim bu sehir..
Hayata bakisimi degistirdi...
Keyif anlayisim bile degisti..
Sürekli...
Zorunlu olarak birer birer bir sekilde baska konulara evrildi..
Insanlara olan bakisim da surekli degisti..
Iyi niyetim bazen köreldi, bazen tazelendi..
Kızgınlık sebeplerim de değişti..
Bazen oyle davrandıkları için karşımdakilere, bazense onlara böyle davranmalarina izin verdiğim icin kendime sinirlendim.
Daha çok hep kendime kızdım aslında. .
Herkesi affedebilirim belki ama kendime hep katı davrandirdi bana bu şehir.
Hatayı bir şekilde kendimde aradığım için kendime saydım lafları, kendime verdim belki de tüm cezaları..
Belki de o kadar haksızlık yaptım ki...
Bak hatayı yine kendime döndürdü elim.
Bu şehir tüm huylarımı degistirdi azizim.

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı