Flamenko @AVRUPA GÜNCESİ

Flamenko, İspanya'nın Endülüs Bölgesi'ne ait Endülüs Halk Müziği eşliğiyle yapılan danstır. Ben hem dansını hem de müziğini çok severim. Zamanında Dünya Dansları hocama zorla flamenko koreografisi hazırlatmış, dansın ana karakteri görevini üstlenmiştim. Seviyorum yani...=) Aslında kimisi flamenkoyu çok arabesk bulur, fazla ajitasyon içerdiğini düşünür. Doğru olabilir tabi. Ama flamenko bana daha farklı hisler veriyor. Sahilde, gün batımında bir yaz akşamındaymışım gibi mesela... Dansı da ayrı bir etkiler beni o kesin ve net vuruşları,   bakışları ve vücut dilleriyle anlattıkları duyguları ile... Sırf bu sevgi yüzünden İspanyol olmam gerektiğini düşünmüşümdür hep=) İspanya'ya gittiğimde de, turistik hale getirdikleri flamenkoyu heyecanla izlemeye koştum. La Rambla Caddesi üzerinden gittiğimiz Tarantos isimli mekanda saat başı sahne alan bir grubu gecenin son seansında yakalamayı başardık. Flamenkoya ilgisi olmayan, benim zorumla giden arkadaşımın flamenko yaparak mekandan çıkması da ayrı bir olay oldu=)
O geceye dair çektiğim birkaç video;)


Buraya direk yüklemediği için youtube üzerinden aktarıyorum=)






0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı