Boston'da "Yapmadan Dönmeyin" Listesi @USA

Boston'a gideceğim belli olduğunda çok az vaktim vardı araştırma yapabilmek için. İnternette de çok fazla bilgi bulamadım açıkçası turistik değerlerine dair aradığımda -ki buna vazgeçilmez adresimiz ekşi sözlük dahil. Ben de hem orada yaşayan arkadaşlarıma hem de vardığımda almayı planladığım "tourist map"e güvenerek yola koyuldum. Bir tek daha önce orada yaşamış, gurme olduğuna inandığım bir hocamdan bir iki tavsiye aldım, hepsi bu.

Bu yüzden, ben kendi deneyimlediğim, önemli olduğuna veya keyif alınabileceğine inandığım noktaları listeliyorum ki internet araştırmacılarına bir yararım dokunsun. =)

İçilmeli: "Samuel Adams", "Bass Ale" biraları, barlarda kendi ürettikleri biralar, kocaman cam şişelerdeki meyve suları





Yenilmeli: Lobster diye tabir ettikleri "ıstakoz", istridyeden yapılmış bir tür balık çorbası olan "clam chowder", Amerika'nın vazgeçilmez yiyeceği olan tabi ki dev "hamburger"leri ve yanında yine meşhur olan "nachos".  - tarifleri de yakında gelecek;) -, "Cheesecake Factory"de bilimum çeşite sahip olan "cheesecake"ler, "Pinkberry"den "frozen yogurt", 


 Clam Chowder

Istakoz_lobster

Chocolate Cheesecake

Frozen Yogurt

Nachos

Hamburger


Alınmalı: Boston Celtics, Harvard ve MIT t-shirtleri, ıstakoz figürlü magnet ve kalemler




Görülmeli:

Harvard ve MIT kampüsleri, Harvard kütüphanesi (Veritas),



MIT











Harvard


Harvard Library

ülkenin en eski parkı olan Boston Common Park ve doğada özgür yaşayan sincapları,







altın kubbeli 'Old State House' dedikleri hükümet binası,

Charles Nehri kenarındaki Back Bay ve Hatch Shell,






"How I Met Your Mother"dan aşina olduğumuz evlerin bulunduğu "Marlborough Street", 


şehrin landmark olmuş yüksek binaları "Prudential Tower", "John Hancock Tower", 

Tirinity Church, 

Old North Church,

Boston Şehir Kütüphanesi,



Şehir "Duck" turları,



Frank Gehry'nin MIT için tasarladığı Stata Center,



Charles Nehri üzerindeki Longfellow Köprüsü'nden şehir manzarası,


içerisinde hem Avrupa hem de Amerika'ya dair birçok eserin görülebileceği Museum of Fine Arts, 




















0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı