'Bazen'ler Listesi

Pinned Image Bazen, sadece yazmak ve aklımda tutmakta olduğum fikri bırakmak istiyorum. Çıkıp gitmesi, tekrar onu düşünmemem adına.. Yazıp geçmek istiyorum.

Bazen, insanları anlamak istiyorum. O anlam veremediğim tepkilerinin sebebini öğrenmek, böyle davranmalarının altında bir neden olduğuna inanmak istiyorum.

Bazen, beni hep sosyal ve pozitifken gören insanlara enerjim düşük, moralimin bozuk olduğu zamanlar açıklama yapmak istemiyorum. Sadece aynı ortamın sessizliğini paylaşmak ve daha sonra oradan yine sessizce uzaklaşmak istiyorum..
Bazen, güvenmek istiyorum... Altında hinlik aramadan kişinin samimiyetine şahit olmak istiyorum. Bir kere olsun, onlar haklı çıksın, bir gün iyi dediğim durum ertesi gün de aynı kalsın, hiç değişmesin istiyorum...

Bazen, sihirli anlar hiç bitmesin istiyorum. Rüyalarımdan uyandığımda, rüyamdaki kendimi kıskanmak, sırf mutlu anım bittiği için mutsuz olmak istemiyorum. 'Normalde mutsuz olurken, bir de önceki mutluluğumuza mutsuz olmak da nereden çıktı?!' diyorum.

Bazen, şarkılar anlatsın diyorum. Kelimeler melodisizleşip monotonlaşmadan duygumu aktarsın istiyorum. Onun da bilmesini, içimden geçenleri hissetmesini diliyorum.

Pinned ImageBazen yoruluyorum. 'Çaba sarfetmek bu kadar uzun sürmemeli, bir yerden sonra hayatı rölantiye alıp keyfini sürmeli' diye düşünüyorum.

Bazen çok şey istiyorum, bazen hiçbir şey... İki türlü de mutlu olamadığımı farkediyorum...

Bazen susmak istiyorum, bazen söylemek... İki türlü de anlaşılmayı bekliyorum..

Bazen kırmak istiyorum karşımdakini, bazen sevmek... Hakettiklerine inanıyorum..

Bazen, 'kimsin sen?!' diyorum karşımdakine, bazen de 'kimim ben?!' diye soruyorum kendime..

Bazen yolumu bulduğumu düşünüyorum, bazense tek hissettiğim 'neredeyim ben?!'

Bazen çok da takılmamak lazım diyorum, sallıyorum geçiyorum, bazen de oturup bunları da dökeyim, aklımdan çıksın gitsinler diyorum..

Çünkü en nihayetinde, derler ya hani;

Olur öyle bazen..! ;)

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı