Bu Sezonda Nerelere Gitmeli? @UPLIFERS

Uplifers sitesindeki bu seferki yazım yurt dışı ile ilgiliydi. Ben de önümüzde yaklaşan Kurban Bayramı tatilini fırsat bilerek gidilebilecek yerler için önerilerimi sıraladım.

Uplifers
Yazının ayrıntılarına buradan ulaşabilirsiniz.

Holiday-Suitcase

Sizin önerileriniz varsa tavsiyelere açığız her zaman. ;)) 

Sevgiler =)

3 yorum: Leave Your Comments

  1. Yunan adalarına gitmek isterdim :( ühüü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidebilirsin, şansın hala var =)

      Sil
  2. blogun çok güzelmiş :)
    blogumda çekiliş yapıyorum beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/2013/09/eyvah-saclarm-kestiriyorum.html

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

GOKCHEN HOUSE LOUNGE CAFE

GOKCHEN HOUSE LOUNGE CAFE
Günün "Denemesi Bedava"sı =)

ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ VİŞNELİK TESİSİ

ODTÜ MEZUNLARI DERNEĞİ VİŞNELİK TESİSİ
YILDIZLAR ALTINDA FİLM ŞÖLENİ BAŞLIYOR!

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı