Yeni Yıl Hurafelerim!

Şarkıyı fonda dinlemek için koyuyordum tam aslında, ama video başlayınca gözlerimi son ana kadar ayıramadım ekrandan. Sanırım size de aynısı olacak... Olsun önce izleyelim sonra okuruz... =)

Yıllardan beri biriktirdiğim, ordan burdan duyduğum, annemin 'tembihlemeleriyle' inanç sirkülerime dahil ettiğim "Yapmak lazım"larım var benim de yeni yıla dair, evet. =) Uyguladığınızda belki hayatınızda birşey değişmeyeceği, ama yapmadığınız her sene için yaşadığınız herşeyi bu olaya bağlayacabileceğiniz bir durum... O yüzden ne'me lazım diyerek listeye check atmaya koyuldum ben;)

Yapılacaklar listesi!

Pinned Image
  • Eve yeni, tercihen kırmızı, güzel enerjili objeler al.
  • Mümkünse yeni yıl ağacı süsle!
  • Yılbaşı gecesi yeni kıyafet giy.
  • Yılbaşı gecesi kırmızı 'underwear' da giymeyi unutma! =)
  • Yılbaşı sofrasında bol taneli -bereket sembolü- yemekler, salatalar hazırla.
  • Yılbaşı sofrasında hindi ya da tavuk (bu daha çok gelenek) pişir.
  • Gece saat 12'de yeni yıla uyumadan ve ders çalışmadan/ödev yapmadan (!) enerjik gir.
  • Gece saat 12'yi geçince kapının önünde/dışında (bireysel olması önemli) nar kes ve bir tur gezin (bu yıl boyu gezmenizi sağlayacak -inanmayanlar blogumdaki gezi yazılarıma bir göz gezdirebilir=p- )

Evet, başka böyle saplantıları olan?..

Pinned Image

*Fotoğraflar alıntıdır.

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı