Yeni Yıl Olumlamaları Başladı =)


İşte yine bir yılı geride bırakmanın burukluğu, bir yandan da yeni bir yıla hazırlanmanın 'tatlı bir telaşı' -öyle derler ya hani-... Az önce yılbaşı ağacımı hazırladım yine, geçtiğimiz yıllarda da olduğu üzere. Ağaç aynı, ama üzerine taktığım süsler hep artmakta, yenilenmekte. Tıpkı yeni yılların da insanlara getirdiği değişiklikler gibi: Siz hep aynısınızdır, ama her yıl size eklenenler yenidir, yeniliktir... 
Ağacı da acaba bu mantıkla mı süslüyorum her yıl diye düşünüyorum. Her sene yeni bir detay katmak için ağaca özen gösteriyorum, o bir dilek ağacıymışçasına... Ben ona her yıl yeni ve güzel enerjiler yüklemeliyim ki yeni yıl da bana yeni ve güzel enerjiler getirsin.  Sonra da geçmiş yılları düşünüyorum ağacın benimle olduğundan bu yanaki... Öyle de olmuş gibi sanki... Ben yeni umutlar yükledikçe, yeni hayaller gerçekleşmiş geçirilen her senede.. Olumlama değil mi en nihayetinde?.. Hem ne demişler? Sen iste, çok istedikten sonra... ;)

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı