İncir Cover @GOKCHEN'in SPESİYALİ

Yaz zamanlarında paylaşmış oldum "İncir Şöleni" dosyasının akabinde, Muğla'ya gittiğimde toplayacak olduğum incirin bilgisini vermiş idim. Nitekim öyle yaptım ve babamla kutularca toplamış olduğumuz incirleri maximum verimde değerlendirmeyi başarmış olabilirim. =)


Muğla'da başlayan, İzmir'de devam eden incir spesiyali denemelerim Gokchen House Lounge Cafe'de de devam ederek farklı tatlarda yerini buldu.

Fikir vermesi açısından fotoğrafladıklarımdan bir kaç kareyi paylaşmayı bir borç bilirim.

PS. Sakın karışımları görünce "ıyk" demeyin, zira gerçekten inanamayacağınız bir şekilde konsepte uyum sağladı şu Allah'ın nimeti incir. =)

Buyrunuz:

İncirli - Tavuklu Salata

İncir Izgara (Bal soslu)


İncirli - Çikolatalı Puding

  
 
İncirli - Karpuzlu Kokteyl


Afiyetle..


2 yorum: Leave Your Comments

  1. Baştan sonra incir üzerine nefis bir paylaşım olmuş . Hemen notlar aldım özellikle tavuklu incir salatasını yarın misafirime yapacağım. İzleyicin oldum. Bloğun süper bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgelmişsiniz. =)

      Sil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı