Yeni Yıl Süsleri, Yeni Yıl Paketleri

Yeni yılın aslında dünyada ışıl ışıl, rüya gibi, hatta bazen bir kar küresi gibi masal diyarı oluşturduğu ambiansların yanında buralarda pek şanı yok biliyorsunuz.

Bir iki avm, bir iki sönük tekil ışık bir ağaçta, ıssız bir kaldırımda falan...

Bana kalırsa yeni bir yıla girmek için iyi enerjiler biriktirmeli, içleri ısıtan ortamlar hazırlamalıyız ki, kuantum içleri ısıtan bu enerjiyi kullanarak zemini sağlam oluşturabilsin. =)

Bu bağlamda ben de gri şehrin gri havasına karşın, birkaç ışıltı ve renk kattım eve. Biraz da çevremdekilere.

Enerjiyi belki okurken size de biraz bulaştırırım diye de birkaç görseli şuraya koyuyorum.

Yeni yıla geri sayım zamanı!





Bu da hediye paketlerim. Alttaki de sıcak çikolata paketi: fincan + sıcak çikolata + marshmellow + çikolata


 




0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı