Ahşap Mobilya İçin İdeal Bir Adres: MACart Designo @DEKORASYON

Geçtiğimiz günlerde Bağlıca Mahallesi'nde yenice açılmış bir mağaza/ofisi keşfe çıktım.

Civarda pek de fazla yemek harici ticari alanın olmadığı muhitte böylesi şık görünen mobilya mağazası ilgimi çekti açıkçası.

Yerin adı: MACart Designo


Burası hem OSTİM'de üretimini yaptıkları yerin satış showroom'u, hem de mimari ofis olarak kullanılmaktaymış.


Oldukça tasarım ve kaliteli malzemeden yaptıkları iç ve dış mekan ahşap mobilyalar, uzun yıllar hava koşullarına dayanan masiften yapılmaktaymış.

Ahşap malzemeyi çok seven, ancak dış mekanda hava koşullarından tedirgin olanlar (mesela ben) için bence çok ideal bir mekan.

Üstelik geri dönüşebili ve kimyasal işlem görmemiş %100 doğal ahşap kullanıyormuş.

Aynı zamanda Nevşehir'den getirttikleri otantik dekorlar ile zevkli dokunuşlar yaratmaları da, ambiansı tam anlamıyla yansıtmalarını sağlamış.

Hatta bir ara kendimi evimde hissettiğim de olmadı değil, Instagram'da beni takip edenler demek istediğimi anlayacaktır şu fotoğrafı görünce. 😋


Ben kendi zevkime epey yakın bulduğum için ilgisini çekebilecekler için paylaşmakta yarar gördüm.

Bence bir göz gezdirmekte fayda var.

Detaylı bilgi için takip etmek isteyenlere de linkleri paylaşıyorum.









0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı