Makromede Yeni Boyut @DIY

Bu aralar dekorasyonda öne çıkan bazı trendlerin el işçiliği içermesi beni çok mutlu ediyor, zira el işiyle uğraşmayı çok seviyorum. Hele ki, uzun kış akşamlarında evde zaman geçirmek için çok ideal bir aktivite bence. 

Üstelik bütçe olarak daha uygun hale getirebiliyor ve tam olarak nasıl bir şey istiyorsan ona sahip olabiliyorsun. 😆

Bu akımlardan asıl bahsetmek istediğim olan DIY project'i paylaşıyorum. Zira, yurt dışında başlayan bu akım ülkemize de girdi yavaştan. 

Ortama daha çok etnik hava katsa da, malzemenin türlerini çeşitlendirerek daha elegan dokunuşlarla kendi tarzınıza da oluşturabilirsiniz. Benim ilk denememi de en altta örnek olsun diye, akıma öncü olmak isterseniz  diye birkaç model paylaşıyorum.













Bu da benim minik denemem. 😁




0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı