Ofis Dediğin...;))

Hani bi google ofisi efsanesi vardır ya, sürekli forward ederiz birbirimize... Bilardo salonu mu ararsınız, uyumak için geniş ve konforlu koltuklar mı ararsınız… İşte dün gazete okurken artık bunun bir de Türkiye versiyonunun olduğunu gördüm. Hayır, google ofisi değil tabi ki de … Acunmedia! Abim geçen gün Acun’u 3. Gün tekrar televizyonda gördüğünde beni çok eğlendiren bir yorumda bulundu: ‘Bu günleri değiştirseler ya Acun, Acunertesi… gibi?’ =) Boşuna değilmiş her gün ekranda görmemiz. Ya da boşuna değilmiş o güzel ofis. Birbirini besleyen iki durum, çalışıp kazandıkça keyifli iş ortamı hazırlıyor, keyifli iş ortamı yaratıp verimli çalışabildikçe daha başarılı oluyor. Ben çok sevdim bu ofisin sıcaklığını dekorasyon ve güzel ambiansa önem veren birisi olarak. Ben de böyle bir ofis istiyorum, ya da böyle bi ev=) 












Ayrıca okuduğuma göre Acun'un kendi odası yokmuş;)



Nasıl ama? =)

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı