Şafak Vakti/ Breaking Dawn

Kitabında okurken gözümde canlandırdığım çoğu sahne filmde karşıma olduğu gibi çıkınca, etkileyici mi oldu, yoksa ikinci kez izliyorum hissi mi verdi bilemedim. Ne var ki, bazı sahneler vardı ki, gerçekliği daha keyif verici oldu benim için: Düğün ve balayı sahneleri… Eminim ki filmden sonra bu model gelinlikte patlama olacaktır, ‘Öyle Bir Geçer Zaman ki’ dizisindeki Caroline’in gelinliğine olan talep düşünülürse. Tasarımı gerçekten başarılıydı, özellikle sırt dekoltesine bayıldığımı söyleyebilirim. Balayı yeri olarak seçilen Brezilya’daki Esme Adası diye adlandırdıkları yer ise gerçekten büyüleyiciydi. Koruma altında olan araziye yapılan bu evin yıkımı söz konusu olduğunu ve buna tezat olarak de evin balayı yeri olarak kullanıma açılacağını okudum. Bir plancı adayı olarak sanırım evin yıkılması gerektiğini söylemem gerek. O yüzden evin yok olması durumunda çok üzüleceğimden bahsetmesem daha iyi sanıyorum…=) İşte resimler;))

 Düğün Detayları




 Esme Adası



















0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı