Haziran Ayı Çayyolu Life Dergisi Köşem


Haziran ayı Çayyolu Life Dergisi'ndeki köşem "Gökçen Gökyer'in Gözünden"de bu ay iki farklı konuyu ele aldım. Biri daha önceden sizi kendisiyle tanıştırmış olduğum ODTÜ Baraka Spor Salonu Fitness Antrenörü Yasin Şahin'in Türkiye Atletik Fitness Şampiyonluğu'nun üzerine elde ettiği aynı kategorideki Avrupa üçüncülüğü ile ilgili röportajım, bir diğeri de daha önce blogda da yer verdiğim Avrupa Güncesi dosyamdan Amsterdam... 







Umarım benim yazarken aldığım keyfe siz de okurken nail olursunuz.. 

Derginin tamamına ulaşmak için tıklayabilirsiniz.


Sevgiler...

Gökçen Gökyer


1 yorum: Leave Your Comments

  1. Şimdi müzik yapmanın tam zamanı DJBUL ekibinden sizlere eşsiz yaz fırsatı


    Son yıllarda DJ lerin yaptıkları prodüksiyonlarla daha çok ön planda oldukları gerçeğini kabul etmek gerekir. Artık sizlerde kendi şarkılarınızı oluşturabilir ve çalışmalarınızı kısa süre içerisinde yüz binlerce kişiye duyurabilirsiniz. Şimdi Türkiye'nin ilk DJ ve Producer eğitim kurumu olan DJBUL TEAM ekibi müzikseverlere yepyeni bir eğitim programı geliştirdi. Yüksek teknoloji ile donatılmış size özel tasarlanan eğitim stüdyolarında kısa süre için DJ ve Producer olarak ayrılan iki eğitim paketini bir arada alma şansına sahipsiniz. Artık sizin için kendi müziğinizi oluşturmakta, geniş kitlelere çalmakta çok kolay, tek yapmanız gereken : bendjolmakistiyorum.com adresinden başvurunuzu oluşturarak profesyonel müzik yaşantınıza ilk adımı atmaktır.

    Stüdyo ayrıntıları :
    DJ Stüdyo : Pioneer CDJ 2000 + DJM 800 + DDJ T1 Controller + 10 000 W Sound
    Producer Stüdyo : Cubase 7 + FL Studio 10 + Focal Twin6 BE Virus TI

    www.bendjolmakistiyorum.com
    www.facebook.com/djbulteam

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı