GÖKÇEN GÖKYER BLOG 3 YAŞINDA!!!

Kendimi artık bir anne gibi hisseder oldum bu blog vesilesi ile... =))

Önce onu doyurmak, önce ona alışveriş yapmak, önce onu güzelleştirmek, en çok da onu geliştirmek için özen gösterir oldum hem ona, hem de hayatıma...

Sırf bu yüzden en yeniyi takip etmem, en özel ünlü isimleri davet etmem, en uzak yerleri onun için başka keşfetmem, en şık sofraları paylaşabilmem, en modayı takip etmem, en eğlenceli etkinliklere buradan "gel" demem, en kaliteli kültür-sanat haberleri için seslenmem ve belki sen de teselli bulursun diye kişisel yazılara değinmem...

Gökçen Gökyer Blog 3. yaşına girdi demem odur ki...




Onunla beraber mi gelişiyorum, o mu benden beslenerek ilerliyor, bilemiyorum...

Bildiğim;

Her geçen gün daha çok kişiye ulaşan, her geçen gün daha da sesini duyuran, paylaşıldıkça daha da çoğalan...

Hayatımda "en" diyeceğim anları yaşamama sebep olan, yaşadığım "en"leri ise çaktırmadan, belki de sen hiç anlamadan kelimelerimin arasında anlatmama vesile olan....

Beni belki de "tanısan seversin" cümlesinde açıklayan...

İki elin parmağını geçtiğim ülkeleri bambaşka bakış açılarıyla dolaşmamı, döndüğümde ise en ince ayrıntısıyla sana anlatmamı sağlayan...

Sadece iyiliği barındıran, pozitif insanlara kucak açan...

Hayatın keyfini çıkarmak için yaşayan...

ve 

Hayattan verim almayı amaçlayan 

bir platform oldu Gökçen Gökyer Blog, sana da kucak açan.. ;))

Nice çok daha kalabalıklaşacağımız, hayatın keyfine hep birlikte keyif katacağımız, anı yaşayarak gelecek için adım atacağımız senelere,

diyor, 

tüm bu yolculukta bana eşlik eden herkese 

teşekkürlerimi sunuyorum...


GÖKÇEN GÖKYER BLOG



2 yorum: Leave Your Comments

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı