Kutluyorsak Bir Sebebi Var #8MartDünyaKadınlarGünü

Aslında her 8 Mart, tüm dünyadaki kadınların gününü kutlar, kadın olmanın öneminden bahsederiz. 

Keza ben de hep böyle  yaptım şimdiye dek.

Ama bu seferki kutlamamda konuyu daha derinden işlemek istiyorum.

Bu seferki kutlamamı Türkiye Cumhuriyeti'nin kadınlarına bahşederek, Mustafa Kemal Atatürk'ü anıyorum. 

Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü ilan eden değil, malum, ama ülkemizde kutlanmaya değer kıldığı için Atatürk'e teşekkürlerimi sunmak istiyorum.

Kadınların cinsiyetinden önce insan olduğunu hatırlattığı için,

Kadınların da vatandaş olma hakkını bildiği ve hürriyetlerini tanıdığı için,

Kadınların da giyim, kuşamının medeni kılınmasının "çok doğal" olduğunu bildiği için,

ve Kadınların emeklerinin "analık" mertebesiyle belki de daha fazla saygıyı hak ettiğini vurguladığı için,

O'na ne kadar minnet, sevgi duysak az...

Ne mutlu Türk olmakla bizi gururlandıracak nice sebep sıralayabildiği,

Ne mutlu Atatürk'ün kızları olabildiğimiz için...

Zira, Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nü kutlayabiliyorsak, bir sebebi var!

Hepimize kutlu olsun!


2 yorum: Leave Your Comments

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı