Kişisel Arınma Günlüğü

Blogda bir "detoks" lafıdır gidiyor. İhtiyacım olan zamanda, sahip olduğum detoks çözümlerim envaileşti. Kısaca özet geçiyorum sizlere de, belki benim gibi fikir bekliyorsunuzdur diye.
  • Beslenme
Dengeli Beslenme
Biraz et ise biraz sebze, arada karbonhidrat ise sonrasında protine ağırlık verme. Balığa çok uzak kalmadan menüleri güncelleme...


Detoks Paketi
Juju-Fresh yazılarımda belirttiğim gibi, önce beslenme düzensizliğime ara verdim. "Son" diyemiyorum ne yazık ki, zira gün içi programıma göre kaymalar, gecikmeler yaşanabiliyor sürekli. En azından bir toksin atma kısmına nail oldum, vücudum ihtiyaç duyduğu vitaminleri geri kazanmış oldum.


Atıştırmalık
Kuru meyveler, kuru yemişler, bazen çikolata, bazense taze meyve ile mideyi boş bırakmadan enerji takviyesine özen vermeye...

Bol Su
Hele ki çok çay-kahve tüketmişsem, misli kadar su içme, yanı başımda sürekli su bulundurarak bardağı tazeleme...

  • Sağlık Turizmi
Termal turizmine katkıda bulunarak vücudumda biriken tüm yorgunluğu sıcak mineralli suya iletme, havuz, sauna ve hamam üçlüsüyle cilde ödül verme...

  • Ruhen Arınma
Sakinleşme ritüellerimi sık kullanımlara alma. Biraz yağmura, biraz bebek tatlılığına, biraz da müziğin sakin tınılarına ilgiyi odaklama.

  • Teknolojik Rehab
En güzel çözüm telefonun az çektiği, internetin 3G (4,5 G mi demeliyim?) olduğu yerlerde konaklama diyebilirim. İlk başlarda zorunlu olarak uzak kaldığınız sosyal ortamlara, sonrasında hoşunuza giderek ara veriyorsunuz. Yalnızca kendi gözlemlerini aktaracak kadar teknolojik donanım, biraz 90'lı hayatları anımsama insanı dinlendiriyormuş. En azından gözlerimiz bayram etmeyi hak ediyor!
  • Aile
Yabancı kimliklerden, temkinli kurduğun ilişkilerden yorulan bünyeyi, bir süre aile güvencesinde nadasa bırakmak gerekiyor. Art niyet aramadan, hatalı davrandığında çok kafana takmadan yaşayabileceğin birkaç gün bile yetiyor. En güzeli de hazır sofralara oturmak! 

  • Spor
Uzuun yürüyüşler, yüzmeler, kaslarını biraz daha fazla hissedeceğin egzersizler... Kulağımızda da müzik var değil mi? Güzel.


2 yorum: Leave Your Comments

  1. Bu günlüğe nacizane bir ekleme yaparsam alınır mısın kuzum? Dua etmek de arınma yolu aslında. Hangi din, hangi dil, hangi yol olduğu önemli değil. O kadar iyi geliyor ki, yazarak bile dua ettiğimi biliyorum ben. Kağıtla konuşuyorum resmen. Bittiğinde zihnimde yepyeni bir sayfa açtığıma inanıyorum.

    Liste 10 numara 5 yıldız dediklerinden. Bu eklemeyi samimiyetine ve sıcaklığına güvenerek yapıyorum. Sürçü lisan ettimse affola :)

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı