Yeni Bir Deneyim: JujuFresh!

Son zamanlarda yoğun iş temposu ile sağlıklı yeme alışkanlığıma ara vermek durumunda kaldım istemeden. Yağlı ve protein ağırlıklı beslenmeye başladım ve karaciğerlerimi düşündükçe vicdan azabı çektim... Mevsim dolayısıyla birçok sebze ve meyvenin taze olmaması da cabası oldu bu beslenme düzenimi değiştirmemin.

Tam geçtiğimiz hafta sonu bu gidişata karşı direniş başlatmış, pazarı turlayarak bahar ürünlerini toplamaya başlamıştım ki, karşıma çok daha iyisi çıktı.

JujuFresh!

Belki de tam olarak buydu aradığım.

Beslenme bozukluğumun sinir sistemime ve enerjimin düşmesine etki ettiğine artık kanaat getirmiştim ve radikal bir çözüm düşünüyordum zira.

3 günlük detoks programına girdim ben de hemen böylece.

Net.

Vücudum ihtiyacı olan, özlemini çektiği tüm vitamin ve minerallere doysun, biraz bayram etsin diye. 










"Neymiş ki JujuFresh?" mi dedin sen de okurken?

Hemen konuya giriyorum ve henüz bilmeyenler için sizleri JujuFresh ile tanıştırıyorum.

Belki sen de benim gibi çare bekleyenlerdensindir, kim bilir? ;)


Ankara'da yeni bir girişim olarak hayatımıza giren JujuFresh'in son zamanlarda trend haline gelen bir akımı yakınlarımıza getirmiş.

Juju Fresh için kısa kısa bilgi giriyorum. 2 günlük detoks deneyimimi bir sonraki yazıma saklayacağım zira. =)
  • İlk amacı sindirim sistemini dinlendirmek. 
  • Yiyemeyeceğiniz kadar sebze içmiş olduğunuz için hem toksinlerden arındırıyor hem de metabolizmayı hızlandırıyor.
  • Vücuda bolca vitamin, mineral ve enzim girmiş oluyor. 
  • Ruhsal olarak da hafifletmiş oluyor, beden ve ruh ferahlıyor.
"Bu şekilde kürleri sürekli uygulamak hayat düzenlerimiz içerisinde çok da gerçekçi değil bizim de tavsiyemiz kendinizi zorlamadan Jujuları hayat rutinlerinize katmanız. Öğün yerine ya da öğün aralarında tüketebilir bu sayede yoğun tempoda çok da düşünemediğimiz beslenmemize olumlu anlamda bir katkı sağlamış oluruz. Özellikle sabah aç karnına içilen Yeşil içecekler gün içerisinde midenizin hafiflemesine ve metabolizmanızın hızlanmasına yardımcı olur yine akşam yemeği yerine 2 Juju içmekte günü temiz kapatmanızı sağlar" 
diyor JujuFresh ailesi.

Ben 3 günlük pakete başladım. İlk gün Cleanse Paket, ikinci gün Usta Paket, hareketli cumartesi için ise Enerjik Paket!
JujuFresh ailesine danıştığım, aklıma takılan soruları çözümlediğim kısmı 3 günlük kür sonunda hissettiklerimle aktaracağım.

Takipte kalın =)

Bu sürede dayanamaz da kendin araştırmak istersen diye de adresi buraya linkliyorum:  Tık Tık!

Sevgiler

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı