Azilal Rug Morocco @DEKORASYON

Dekorasyonda "evin temel tekstil ihtiyaçları" listesi olarak görülüp belki de çok önemsenmeyen bir detay halı ve kilimler. 

Evin bütünleyici dekorasyon araçlarından olarak algılıyorum ben oysa ki...

Eve verilen önemi halı ve kilimlerden anlarım keza. O detaya kadar indirgenmişse işçilik ve özen, kalan her detaya da emek verdiği bellidir dekore edenin.

"Çok çeşit veya farklılık yok ki" diyenler için veya alternatif fikir arayanlar için ilgimi çeken bir trend sunuyorum bu vesileyle.

Tam olarak Türkçe karşılığını bulamadım, Azilal Rug diyorum doğrudan.

Morocco esintili...
 



  


 




1 yorum: Leave Your Comments

  1. Böyle kilimlere bayılırım. Evlerde halı denen gereksiz objeler yerine bunların olması gerek kanımca. Yoruldum o ağır nesnelerden. Hem bu kilimlerin renkleri de çok iç açıcı. Kendi evim olduğunda kullanacağım şey bunlar olur sanırım. :)

    YanıtlaSil

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı