Bugün Başlıyoruz!

Sağlıklı ve fit bir görünüm için sporu yeterli görenler almış olduğu sonuçlarda aslında pek de haklı olmadığını az çok kavramışlardır sanıyorum. Beslenme önemli, hem de sporun yanında azımsanmayacak bir oranda! 

Ben de tam sağlıklı beslenme konularını geride bırakmış, sadece sporumu almış devam ettirirken hakkında düşünmeye başladığım sağlıklı beslenmeye Nesfit'in bu motivasyon dolu paketiyle tam gaz başladım!


İster sabah kahvaltısı, ister öğün arası atıştırması, isterse spor öncesi ve öğün sırası... Her daim sofranıza eşlik edebilecek Nesfit tam tahıllı gevrek ile hafifliğe yeni bir giriş yapabilirsiniz! 

Üstelik, sen Nestlé NESFIT'in “Bugün Başlıyorum” Programı ile yeni yılda yeni kararlar alabilir, Nesfit’in internet reklam yüzü olabilirsin!


Detaylı bilgi aşağıda ve bu linkte sizlerle;)

1 Ocak – 30 Ocak 2014 tarihleri arasında gerçekleştirilecek “Bugün Başlıyorum” kampanyasında, yeni yılda daha da sağlıklı olmak için istediklerini ertelemeyi bırakıp kararlarını uygulamaya başlayanlar internet yıldızı olma şansı da yakalıyor. Aldıkları kararı simgeleyen bir fotoğraflarını www.NESFIT.com.tr/bugunbasliyorum adresine girip NESFIT ile ve sosyal medya hesaplarında arkadaşlarıyla paylaşabilecekler ve böylece ne kadar kararlı olduklarını da gösterecekler. Spor, yoga ya da yürüyüş yaparken çektirdikleri fotoğrafları ya da sitede hali hazırda var olan resimlerden birini seçip kişiselleştirerek gönderenler arasından her Cuma günü yapılacak seçimle kazanan fotoğraf NESFIT’in internet reklamlarında kullanılacak.


Sağlıklı Yaşama!

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı