FEHEDA EKİN ÇİLEK İLE OLUMLAMA GÜNLÜĞÜ - 2

Feheda Ekin Çilek ile yeni bir 'Olumlama Günlüğü'ne başlamıştık malum. Oldukça yarar sağlamaya ve merakla beklenilmeye başlandı.

Şimdi ikinci bölüm ile devam ediyoruz.

Bu seferki zihinsel temizlik eski aşklara! Sonuçta ne demişler?

Definitely


2. Bölüm


Sevgili dostlar ; 
Yaşamımızda bazı ilişkiler bitebilir. Biterken de çok çeşitli travmalar yaşayabiliriz de yaşamayabiliriz de. Ancak o ilişkinin izleri alt benliğimizden kesinlikle silinmez, bizler de farkında olmadan yeni bir ilişkiye başlama konusunda adım atamayız. Çünkü o kişi alt benliğimizde kalmaya devam eder. Böylece bir başka birlikteliğe olanak tanımamış oluruz. Bunun için yapabileceğimiz çok basit bir uygulama var;
Rahat bir yere oturarak gözlerinizi kapatın. 2-3 dakika derin.. derin.. Diyafram nefesi alın. Bir birimde alıp iki birimde verin. Bu işlemi yaparken de bedeninize birkaç kez "gevşe, gevşe" komutu vererek, bu komutla mümkün olan en iyi gevşemeyi sağlayın.
Daha sonra hayali bir altın makası elinize alın. Bu altın makasla ilişkimiz keserken, makas tutan elimizi havaya kaldırarak, ilişkiyi keserken söyleyeceğimiz sözler ;
"Sevgili ... seninle yaşadığımız ilişki süresince, bilerek ya da bilmeyerek yaşattığım tüm zorluk ve sıkıntılar için senden özür dilerim. Lütfen beni bağışla. Ben seni içtenlikle bağışlıyorum. Sevgi ile ya da beni zorlayarak bana öğrettiğin her şey için teşekkür ediyorum. Öğrenmem gerekenler için bana 'rol arkadaşı' olduğun için teşekkür ediyorum ve aramızda oluşan bağları altın makasla kesiyorum. Seni benden, beni senden özgür bırakıyorum. Hayat yolun her zaman sevgi ve ışık dolu olsun."
Bunu yapabilirseniz, her geçen gün enerjinizi (auranızı), size ait olamayan ama sizi bağlayan yani 'kısmetinizi kapatan' her türlü enerjiden temizleyecektir. Bunu mümkünse güneşin batışında yapıp üç gün üst üste tekrarlayın. Kesinlikle sonuç alacağınıza inanıyorum. Siz ister inanın, ister inanmayın. 

Feheda Ekin Çilek
A woman has two smiles that an angel might envy, the smile that accepts a lover before words are uttered, and the smile that lights on the first born babe, and assures it of a mother's love.” Thomas C. Haliburton

0 comments:

Yorum Gönder

More

Bu Blogda Ara

Translate

Archive

Recent Posts

Popular Posts

Top 10 Articles

Featured Posts

Most Trending

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı